جهت تماس با مدیریت : 09128155776

دریافت فوری وام سیم کارت ۰۹۱۲

دریافت فوری وام سیم کارت ۰۹۱۲

وام سیم کارت ۰۹۱۲ هلدینگ ایمن سازان سرمایه به سیم کارت های همراه اول تعلق میگیرد که دارای کد های ۱٬۲٬۳٬۴ و ۵ باشد٬ چنانچه کد سیم کارت ۰۹۱۲ شما پایین باشد با توجه به نوع شماره قیمت گذاری توسط کارشناسان مجموعه هلدینگ ایمن سازان سرمایه صورت میگیرد و در صورت تعلق وام به دارنده سیم کارت٬ در کمترین زمان وام به دارنده اعطا میگردد. جهت دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص میزان وام سیم کارت همراه اول میتوانید به مطلب "وام سیم کارت چقدر است؟" مراجعه نمایید.

مشتریانی که قصد دریافت وام سیم کارت ۰۹۱۲ را دارند میتوانند با کارشناسان هلدینگ ایمن سازان سرمایه تماس گرفته و پس از ارزش گذاری سیم کارت توسط کارشناسان جهت ضمانت گذاشتن سیم کارت به منظور دریافت وام به دفتر مجموعه مراجعه و بعد از طی کردن مراحل دریافت وام که کمتر از ۲ ساعت است وام خود را دریافت و نیاز مالی خود را تامین کنند.  شما میتوانید با مشاهده  بخش "مراحل دریافت وام"  از نحوه اراپه وام سیم کارت و همچنین مراحل مورد نظر جهت دریافت وام اطلاع و آگاهی پیدا نمایید.

بازپرداخت وام سیم کارت همراه اول به دو صورت مضاربه ای و اقساطی است که دریافت کننده وام امکان انتخاب نوع وام سیم کارت همراه اول را دارا هست.  هلدینگ ایمن سازان سرمایه با راه اندازی بخش محاسبه اقساط امکان محاسبه اقساط هم به صورت مضاربه هم اقساطی در خصوص وام مورد نیاز بر روی سیم کارت همراه اول را جهت رفاه شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت وام سیم کارت ۰۹۱۲ یا همان وام سیم کارت همراه اول مدارک شناسایی مالک سیم کارت و همچنین تایید مالکیت سیم کارت است که تایید مالکیت سیم کارت و به ضمانت گذاشتن آن در دفاتر نمایندگی همراه اول انجام میگردد.

وام سیم کارت همراه اول یکی از راهکارهای دریافت وام سریع و فوری است که در زمان دریافت آن نیاز به هیچگونه ضامنی نیست. شما با ضمانت گذاشتن سیم کارت همراه اول خود میتوانید به اندازه ۸۰٪ ارزش سیم کارت خود وام دریافت نموده و نحوه بازپرداخت آن را به صورت مضاربه ای یا اقساطی تعیین و بازه بازپرداخت را منعطف نمایید.

شرایط دریافت وام سیم کارت ۰۹۱۲

جهت دریافت وام سیم کارت مدارک خاصی مورد نیاز نبوده و تنها نیاز است که مالک سیم کارت همراه اول با در دست داشتن کارت ملی و همچنین سیم کارت ۰۹۱۲ خود به دفتر وام فردا مراجعه و مراحل اداری آن را در کمتر از ۳۰ دقیقه به انجام رسانده و وام سیم کارت خود را دریافت نماید. وام سیم کارت به حساب مالک سیم کارت و یا سایر حساب های معرفی شده توسط دریافت کننده وام معرفی میگردد واریز خواهد شد. سریعترین نوع وام قابل پرداخت وام سیم کارت همراه اول بوده که مجموعه وام فردا در کمترین زمان و در همان روز به دریافت کننده وام پرداخت میگردد.
از جمله شرایط پرداخت وام روی سیم کارت ۹۱۲ می‌توان به امکان دریافت وام و تسهیلات بلند مدت ۴ الی ۲۴ماهه به اندازه ۱۰۰ درصد ارزش خط بدون نیاز به ارائه چک، سفته و ضامن اشاره نمود. برای این کار کافیست متقاضی ضمن تماس با کارشناسان ارزش گذاری سیم کارت محوعه وام فردا نسبت به ارزش گذاری شماره خود اقدام کند و پس از اعلام مبلغ، در صورت تمایل با در دست داشتن سند سیم کارت به دفتر مجموعه وام فردا مراجعه نماید. طبق قراردادی که بین متقاضی دریافت وام سیم کارت و مجموعه وام فردا بسته می‌شود، خط قیمت گذاری شده به مالکیت و رهن شرکت در می‌آید تا روند قانونی پرداخت آغاز شود. بعد از پرداخت اقساط وام نیز سند سیم کارت به نام دارنده آن بازگردانده می‌شود. امکان پرداخت اقساط وام روی سیم کارت زودتر از موعد مقرر امکان پذیر هست و فرد می‌تواند با پرداخت زودتر از موعد تعیین شده، سیم کارت خود را زودتر سند بزند و به نام خود تغییر دهد. همچنین در صورت تمام شدن پرداخت اقساط، اگر متقاضی تمایل داشته باشد، می‌تواند قرارداد دریافت تسهیلات را مجدداً تمدید نماید و دوباره وام دریافت کند. برای تعداد دفعات دریافت وام یک سیم کارت محدودیتی وجود نداشته و می‌توانید به محض اتمام بازپرداخت قبلی، درخواست خود را ارسال نمایید.

با تماس با کارشناسان هلدینگ ایمن سازان سرمایه راهنمایی لازم در خصوص دریافت وام و همچنین ارزش گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ خود را دریافت و در صورت تمایل با مراجعه به مجموعه هلدینگ ایمن سازان سرمایه وام سیم کارت همراه اول خود را دریافت نمایید.

تماس با کارشناسان : 09128155776

 

تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه وام فردا تماس با کرشناسان از طریق واتساپ آدرس صفحه اینستاگرام مجموعه وام فردا