جهت تماس با مدیریت : 09128155776

دریافت وام سیم کارت فوری

دریافت وام سیم کارت فوری

وام سیم کارت همراه اول یکی از رایجترین و سریع ترین وام های پرداختی مجموعه وام فردا است. مالکین سیم کارت های همراه اول کد های 1 تا 5 میتوانند 80% ارزش سیم کارت خود وام دریافت نمایند. جهت اطلاع از مراحل دریافت وام میتواند با مراجعه به لینک مراحل دریافت وام اطلاعات لازم را کسب نمایید. به منظور تعیین ارزش سیم کارت و تععین میزان وام قابل پرداخت روی سیم کارت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه برای هر کسی پیش می آید که نیاز به تامین سرمایه فوری داشته باشد و با توجه به مراحل طولانی و زمان بر دریافت وام از بانک ها و مراحل اداری طولانی آن تامین سرمایه در کمترین زمان تا حد بسیار زیادی دشوار  است. مجموعه هلدینگ ایمن سازان سرمایه با نام تجاری وام فردا با در اختیازداشتن سرمایه گذاران متعدد اقدام به پرداخت انواع وام فوری به واجدین شرایط دریافت وام نموده است که دارندگان سیم کارت همراه اول نیز یکی از واجدین دریافت وام سیم کارت همراه اول فوری هستند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتواند با کارشناسان ما در تماس بوده تا از نحوه دریافت وام و همچنین میزان مبلغ وام روی سیم کارت مطلع شوید.

جهت تماس با دفتر هلدینگ ایمن سازان سرمایه کلید نمایید.

تماس با مدیریت مجموعه جهت اطلاعات بیشتر

 

چرا وام سیم کارت؟

یکی از مزایای دریافت وام سیم کارت این است که شما بدون فروش سیم کارت و از دست دادن سیم کارت همراه اول خود میتوانید تا 80% ارزش سیم کارت خود تامین سرمایه نمایید و سرمایه مورد نیاز خود را از طریق وام سیم کارت همراه اول تامین نمایید. وام سیم کارت همراه اول به صورت مضاربه ای بوده و تا زمانی که اقساط آن را پرداخت نمایید مبلغ وام نزد شما یاقی میماند و پس از تسویه مبلغ وام، سیم کارت همراه اول شما از ضمانت خارج شده و به نام شما بازمیگردد.

 در طول مدت بازپرداخت وام به مجموعه وام فردا شما میتوانید سیم کارت خودر را در اختیار داشته و از آن استفاده کنید. تمام پیامک های بانکی و خدماتی را مشاهده و در سایت های مختلف با شماره خود ثبت نام و آن را تایید نمایید. همچنین به نرم افزار همراه من دسترسی داشته و میتوانید از خدمات همراه اول بر بستر اینترنت استفاده کنید.

امروزه با ارزشمند شدن سیم کارت همراه اول در بازار این امکان فراهم شده است تا جهت تامین سرمایه مورد نیاز از سیم کارت همراه اول خود جهت ضمانت دریافت وام استفاده نمایید. دریافت وام سیم کارت همراه کمتر از یک ساعت زمان میبرد و بلافاصله در همان روز مبلغ مورد نیاز شما تامین و پرداخت میگردد. تمامی مراحل دریافت وام قانونی و با قرارداد انجام میگردد.

 

شرایط دریافت وام سیم کارت

دریافت وام سیم کارت شرایط خاصی ندارد. از مهمترین شرایط دریافت وام سیم کارت مالکیت درخواست کننده وام است. همچنین سیم کارت نباید از بیست و یک روز قبل هیچگونه نقل و انتقالی داشته باشد. در زمان مراجعه بری دریافت وام باید قبض میان دوره سیم کارت پرداخت شده باشد و فاقد هر گونه بدهی باشد. سیم کارت نباید توقیف و یا در رهن کس دیگری قرار داشته باشد.

پرداخت وام سیم کارت به چه حسابی صورت میگیرد؟

وام سیم کارت همراه اول میتواند به حساب مالک سیم کارت و یا حساب معرفی شده توسط مالک سیم کارت از طرف مجموعه وام فردا واریز گردد و هیچ محدودیتی در معرفی حساب در زمان دریافت وام وجود ندارد. مالک سیم کارت میتواند با معرفی حساب سایرین نیز وام مورد نظر خود را دریافت نماید. مجموعه وام فردا در جهت تسهیل فرآیند دریافت وام امکان واریز مبلغ وام به حساب معرفی شده توسط درخواست کننده وام را فراهم نموده است.

 

تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه وام فردا تماس با کرشناسان از طریق واتساپ آدرس صفحه اینستاگرام مجموعه وام فردا