جهت تماس با مدیریت : 09128155776

دریافت وام روی سند خودرو

دریافت وام روی سند خودرو

وام روی سند خودرو چیست؟


وام روی سند خودرو به وامی گفته میشود که در آن سند خودرو به عنوان ضامن وام گیرنده بوده و به ضمانت سند خودرو به درخواست کننده وام مبلغی معادل ۵۰ الی ۶۰ درصد از ارزش خودرو وام پزداخت میگردد. مؤسسه وام فردا با در اختیار داشتن سرمایه گذاران متعدد و سابقه بیش از ده سال در تأمین سرمایه آزاد و پزداخت وام فوری بدون ضامن اقدام به پرداخت وام روی سند خودرو نموده است. وام روی سند خودرو یکی از انواع وام فوری بوده که در میان درخواست کنندگان وام دارای محبوبیت بالایی است.
با توجه به ارزش بالای خودرو در جامعه ما و با توجه به شرایط اقتصاپی و نوسانات بازار گاهی نیاز به تأمین سرمایه فوری هست. در چنین شرایطی فکر فروش خودرو اغلب به ذهن افراد میرسد تا با فروش خودرو سرمایه مورد نیاز را تأمین کنند. مؤسسه وام فردا راه‌کاری به مراتب بهتر از فروش خودرو ارائه میکند. افراد میتوانند با ضمانت گذاشتن خودرو اقدام به دریافت وام روی سند خودرو نمایند. در این روش خودرو فروش نرفته و در اختیار مالک آن است و سرمایه مورد نیاز نیز تأمین شده است. در ادامه مزایای این وام را بررسی میکنیم.

جهت تماس با دفتر هلدینگ ایمن سازان سرمایه کلید نمایید.

مزایای وام روی سند خودرو

با توجه به اینکه هدف از دریافت وام روی سند خودرو حفظ مالکیت خودرو هست در نتیجه مهترین و اصلی‌ترین مزیت این وام حفظ مالکیت مالک خودرو خواهد بود. مزیت دیگر این وام نداشتن مراحل پیچیده و وقت گیر دریافت وام از بانک ها خواهد بود. در ضمن در زمان دریافت این وام هیچ نیازی به ضامن ندارید زیرا خودروی شما که دارای ارزش بالایی هست ضامن وام شماست. دریافت وام در کمترین زمان خواهد بود و از پیچیدگی و وقت گیر بودن مراحل اخذ وام از بانک ها و مؤسسات مالی دولتی خبری نیست.

مراحل دریافت وام

مراحل دریافت وام روی سند خودرو بسیار راحت بوده و زمان زیادی را از درخواست کننده وام نمیگیرد. جهت دریافت این وام کافیست به دفتر مؤسسه وام فردا مراجعه نموده و مدارک مالکیت خودرو و مدارک شناسایی خودر را جهت احراز مالکیت همراه بیاورید. پس از انجام بررسی های لازم در خصوص مدارک خودرو و کارشناسی خودرو جهت تعیین ارزش واقعی خودرو مراحل دریافت وام آغاز میگردد. پس از اتمام مراحل احراز مالیکت و کارشناسی خودرو مبلغ وام معادل ۵۰ الی ۶۰ درصد ارزش روز خودرو در بازار پس از عقد قرارداد رسمی قابل پرداخت خواهد بود.

جهت تماس با دفتر هلدینگ ایمن سازان سرمایه کلید نمایید.

نحوه بازپرداخت وام

بازپرداخت وام روی سند خودرو به صورت خواهد بود که هر کدام از روش‌های انتخابی توسط درخواست کننده وام تعیین کننده نوغ قرارداد و نحوه بازپرداخت خواهد بود. روش اول بازپرداخت وام به صورت مضاربه بوده که در این روش اصل مبلغ وام نزد درخواست کننده تا پایان اقساط باقی میمیاند و دریافت‌کننده وام موظف است در زمان اتمام اقساط اصل مبلغ وام را به مؤسسه بازگرداند و پس از بازگشت اصل مبلغ وام سند خودرو از ضمانت خارج میگردد. روش بازپرداخت مضاربه ای در بین درخواست کنندگان وام به علت کمتر بودن اقساط دارای محبوبیت است.

روش دیگر بازپرداخت این وام روش اقساطیست که در این روش مبلغ وام و سود آن طی تعداد اقساط مشخص شده و توافق شده در قراراداد فی مابین مؤسسه وام فردا و دریافت‌کننده وام به مؤسسه و سرمایه گذار بازگردانده میشود. در این روش بازپرداخت مبلغ اقساط نسبت به روش مضاربه بیشتر بوده اما مبلغ اصلی وام به همراه سود آن در طی اقساط به مؤسسه بازمیگردد. انتخاب روش بازپرداخت وام روی سند خودرو کاملاً به شرایط دریافت‌کننده وام و به انتخاب او بستگی دارد و مؤسسه وام فردا به هر دو روش فوق این وام را پرداخت خواهد نمود.

 

تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه وام فردا تماس با کرشناسان از طریق واتساپ آدرس صفحه اینستاگرام مجموعه وام فردا